harmkevdwerf.reismee.nl

stukje voor de blog

http://heyzus.waarbenjij.nu/


De site waar ik met mijn zussen stukjes op schrijf vanuit drie verschillende continenten.


Nogmaals wat leuk om al die reacties te lezen!


@ ONS Zaal, hoe is het OFK gegaan?


@ Annemiek, wat leuk al die vragen! Ik zal kijken of ik zoveel mogelijk kan beantwoorden. Ze hebben hier wel bekers en ze kunnen ook tellen. Ik heb een papiertje waar ik de getallen van 1-10 in het Swahili op heb staan zo kan ik met ze meetellen.


Of ze kunnen voetballen heb ik nog niet gezien. Als ze het niet kunnen dan zal ik er even verandering in aan brengen ; )

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!