harmkevdwerf.reismee.nl

Promotiefilmpje!

Zoals in de reacties te lezen valt had ik één nacht het geluk dat Jan, Nina, Gori en Thea uit Nederland bij mij op bezoek waren. Wat was het heerlijk om weer even Nederlands te kunnen praten.


De week ervoor had ik gezelschap van twee filmers uit Londen. Hun vrijwilligerswerk bestaat uit prachtige filmpjes van projecten in Afrika te maken. En één daarvan is Mdawi.


Met trots laat ik jullie daarom ook het filmpje zien, want alles wat jullie zien gaat over mijn woonplek. De kinderen in het paarse uniformpje zijn de kinderen waar ik 's ochtends de 'high five, low five do the jive' mee oefen. De school is mijn school en de kinderen mijn leerlingen. Het meisje met de banaan laat mijn ochtend altijd goed beginnen als ze met open armpjes naar mij toe waggelt om mij voor schooltijd een knuffel te geven.


En wie was er op dat moment met K. aan het voetballen, deed spelletjes in de library en mocht als pedogogisch medewerker Alex aan het lachen proberen te krijgen..... juist ik


Geniet van het mooie filmpje


http://www.kolanutproductions.com/children_of_kilimanjaro_foundation_mdawi_tanzania.html


Op de gezustersite heb ik ook weer een verhaaltje gepost over mijn laatste belevenissen.


http://heyzus.waarbenjij.nu/reisverslag/4669590/heropvoedingscursus-in-tanzania

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!